Cum ne dam seama daca suntem buni sau nu?

Lansete, mulinete, fire, carlige, camping, accesorii, etc. Comentati, criticati sau recomandati.

Moderatori: Alin Galbenu, Bogdan Zaharia, odoctee

Avatar utilizator
cezaro
Mesaje: 182
Membru din: Joi Mar 22, 2007 14:28
Puncte: 0
Localitate: bucuresti
Contact:

Cum ne dam seama daca suntem buni sau nu?

Mesaj de cezaro »

Salut domnilor!Acum cateva zile am deschis un topic in care ceream detalii despre Shimano Beast Master Specimen,lansete pe care doresc sa le cumpar,pt le-am incercat si mi-au placut f mult.Spuneam ca nu multi pescari fac achizitii de echipament testand inainte sculele, am primit o replica de la florin-v ,care mi-a spus ca "la un moment dat toti pescarii care trec la un nivel mai sus" testeaza tot ce cumpara.De acord cu el.Eu sunt incepator si am testat o scula inainte de cumparare dar in acelasi timp stiu ca nu am ajuns la nivelul despre care era vorba.Intrebarea este cum ne dam seama cand ajungem la un nivel superior in ale pescuitului? :D Cum ne evaluam?Probabil o sa raspundeti ca ne dam seama din practica de pe balta si din nr capturilor ,dar nu este intotdeauna relevant...Astept raspunsuri de la pescari cu experienta.Multumesc anticipat.
"Lasati ciortanii sa vina la mine !"
cezar oprea

florin-v
Mesaje: 89
Membru din: Mie Ian 17, 2007 15:49

Mesaj de florin-v »

Cand iti dai seama ca ai ajuns la maturitatea sexuala???? Teoretic nu sti, nu poti spune ca pe data de incep sa f..., dar cu siguranta vei sti dupa ce o vei face prima oara.
Asa si aici iti dai seama doar dupa un anumit timp, incepi sa-ti raspunzi singur la intrebari pe care cu ceva timp in urma nici nu doreai sa le auzi ceva de genul asta: - da ce bah mulineta mea wun san pen care are si o duga rosie si 48 de rulmenti nu poate sa scoata peste, da de ce sa nu iau peste acasa ca doar dau bani, sau de ce sa nu dau la bomba ce daca are 5 ace si toate se infig in peste de-l fak ciur si multe altele.