Plastic galet Ultegra 14000 XSC

http://www.totalfishing.ro

Moderator: danr

Avatar utilizator
niku_doc
Mesaje: 360
Membru din: Dum Aug 30, 2015 15:44
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti

Re: Plastic galet Ultegra 14000 XSC

Mesaj de niku_doc »

Sa lamuresc pe mai multi...

Foarte ok procedura, din puctul meu de vedere...
Am primit mesaj privat, in care magazinul Totalfishing s-a oferit sa imi trimita, GRATUIT, 4buc plastice... nu este cazul, fiind doar una taiata... iar plasticul asta, fiind 10lei, o sa-l consider consumabil... cate fire am rupt.... si costa mult mai mult decat acest plastic...
Procedura asta o au/avem cu totii care activam in domeniul vanzarilor (eu cu electrice ma ocup)... se aduc produsele cu probleme, impreuna cu documentele doveditoare de garantie, se trimit la producator si producatorul rezolva problema, prin reparare sau inlocuire... dureaza cateva zile, si nu am timp de pierdut, + 2 drumuri la Totalfising (daca intru in magazin se lasa cu alte achizitii)
Am sa-mi platesc cele 4 plastice, 40lei, am nevoie doar de 1buc, doar la una s-a taiat... si o sa tin pe cele 3buc de rezerva in caz ca mi se mai intampla...am observat ca daca impingi firul cu mana, cand incepi sa recuperezi, nu ramane blocat pe plastic... mai mult, pana weekendul trecut am avut fir de 0.22 si nu am avut problema... peste 15partide... am pus 0.20 si s-a taiat

O bila alba, de la mine, pentru Totalfishing!!

carbocalm
Mesaje: 514
Membru din: Joi Mai 16, 2013 18:26
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti

Re: Plastic galet Ultegra 14000 XSC

Mesaj de carbocalm »

Pana acum doar bile albe pentru Total Fishing si din partea mea.
Au rezolvat elegant toate situatiile legate de garantie.

Avatar utilizator
arsinel
Pescar de competitie
Mesaje: 2313
Membru din: Dum Mar 21, 2010 13:06
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti

Re: Plastic galet Ultegra 14000 XSC

Mesaj de arsinel »

mihai florescu scrie:@Carpcea Andrei

Buna ziua

Pentru produsele folosite la care au aparut probleme procedura este foarte simpla:
- produsul defect se returneaza la magazin insotit de bonul fiscal / factura si certificatul de arantie
- se trimite la importator pentru expertiza tehnica, personalul magazinului nu este abilitat sa efectueze o astfel de expertiza tehnica
- in urma expertizei tehnice importatorul ia masura inlocuirii/repararii sau returul produsului catre client insotit de un certificatbde constatare in care se motiveaza de ce nu a fost inlocuit/reparat.

http://www.crapmania.ro/forum/total-fis ... 46142.html
Salut Mihai!
Nu este chiar așa. A venit prietenul meu Mihnea cu XTRA-CI4 la voi ca nu mai CÂRÂIE când pleacă pe runn sau frână pestele.
Problema este 100% de la tamburi și nu prea exista rezolvare. (Am prieteni care au fost la Coco ,este o problema știută. Mai știu cel puțin 3 seturi cu problema asta)
NORMARK se știe ca nu are service,deci nu prea văd cine este în măsură să verifice produsele la ei. Au plecat cică mulinete la ei și la retur în săptămâna următoare mulinete funcționau 50%, adică se auzeau dar mai puțin. Au funcționat fix o partida de 24 de ore și iar gata. Nu a primit hârtie de constatare,de verificare cu stampila de la ei.........,
Ce zici?
Divizia de Lupi a Clubului Sportiv
Personal Best 23,650KG - MV2 / 2020

Avatar utilizator
arsinel
Pescar de competitie
Mesaje: 2313
Membru din: Dum Mar 21, 2010 13:06
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti

Re: Plastic galet Ultegra 14000 XSC

Mesaj de arsinel »

Aaaa! Acum a pus tamburi de rezerva care merg țiplă deocamdată și aia defecți sunt trași pe dreapta. Omul s-a resemnat,dar l-am sfătuit sa ia tamburi și sa vina iar la voi la magazin și sa arunce cu ei pe acolo pentru ca după câteva partide probabil vor trece pe MUTE și ăsta.
P.S. Nu mă înțelege greșit. Nu ti-am zis i nume de rău, nu mă cert cu tine. Te respect și te consider prieten. Eu doar ti-am relatat un caz la ce ai zis tu mai sus cu procedurile........
Divizia de Lupi a Clubului Sportiv
Personal Best 23,650KG - MV2 / 2020

Avatar utilizator
Albert
pescar de competitie
Mesaje: 2219
Membru din: Lun Aug 23, 2010 14:56
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti

Re: Plastic galet Ultegra 14000 XSC

Mesaj de Albert »

Prietenul tau nu trebuia sa primeasca inapoi mulinetele fara ceva scris de la Normark. Cu ce avea scris de la aia mergea la OPC(ciudat dar astia chiar functioneaza) si rezolva problema.
Sa te plangi pe forum ca ai dus acasa un produs defect chiar daca a fost la garantie e...copilarie, sa fiu elegant, si nici nu rezolva nimic.

mihai florescu
pescar de competitie
Mesaje: 1473
Membru din: Lun Ian 10, 2005 12:28
Puncte: 0
Localitate: Rosiori de Vede

Re: Plastic galet Ultegra 14000 XSC

Mesaj de mihai florescu »

arsinel scrie:
mihai florescu scrie:@Carpcea Andrei

Buna ziua

Pentru produsele folosite la care au aparut probleme procedura este foarte simpla:
- produsul defect se returneaza la magazin insotit de bonul fiscal / factura si certificatul de arantie
- se trimite la importator pentru expertiza tehnica, personalul magazinului nu este abilitat sa efectueze o astfel de expertiza tehnica
- in urma expertizei tehnice importatorul ia masura inlocuirii/repararii sau returul produsului catre client insotit de un certificatbde constatare in care se motiveaza de ce nu a fost inlocuit/reparat.

http://www.crapmania.ro/forum/total-fis ... 46142.html
Salut Mihai!
Nu este chiar așa. A venit prietenul meu Mihnea cu XTRA-CI4 la voi ca nu mai CÂRÂIE când pleacă pe runn sau frână pestele.
Problema este 100% de la tamburi și nu prea exista rezolvare. (Am prieteni care au fost la Coco ,este o problema știută. Mai știu cel puțin 3 seturi cu problema asta)
NORMARK se știe ca nu are service,deci nu prea văd cine este în măsură să verifice produsele la ei. Au plecat cică mulinete la ei și la retur în săptămâna următoare mulinete funcționau 50%, adică se auzeau dar mai puțin. Au funcționat fix o partida de 24 de ore și iar gata. Nu a primit hârtie de constatare,de verificare cu stampila de la ei.........,
Ce zici?

Salut Arsinel

Astazi nu sunt colegii mei care se ocupa de service/garantie dar marti cand vin la munca verific si iti spun.
Ceea ce iti pot spune sigur este faptul ca orice produs ajunge la importator si doar ei repara, inlocuiesc si fac nota de constatare.

senzor planet

Înapoi la “TOTAL FISHING”