Inovatia si cercetarea firmelor englezesti, nu stiu cat a fost facuta catre bugetul pescarilor si cata in interesul profitului.
Bineinteles ca in interesul profitului! Hai sa uitam de erorile marxiste, cu "munca din constiinta" si "binele intregului popor" (pescaresc)

Asta-i frumusetea pietei: tandemul profit-pierdere/faliment decide cine a avut dreptate (in a servi interesele si dorintele cumparatorilor) si cine nu. Profitul e
scopul.
Mijlocul prin care se ajunge la profit (in cazul relatiilor de piata) e satisfactia consumatorilor si determinarea acestora de a cumpara. Cand nu se intampla asta apare pierderea si falimentul, adica piata spune respectivului antreprenor: ba, esti pe un drum gresit, risipesti resurse, da-te la o parte si lasa locul altuia care anticipeaza mai bine ce vor clientii!
Apoi, precum mai spuneam si cu alte ocazii, nu toti clientii sunt la fel. Unii prefera un raport pret/calitate cat mai bun, altii prefera un pret cat mai mic in dauna calitatii, altii viceversa.