Stai mah linistit. Tu nu sti ca daca-mi pun capu` io deschid si tot io inchid cantaru`menzoco scrie:miyagi???ce faci grasule te pui cu zfcristian???vezi ca omul e periculos.faceti una de 48 ore sa-i arati inca o data genul doripesco.

Moderatori: Alin Galbenu, mariosilaghi, Bogdan Zaharia, odoctee
Stai mah linistit. Tu nu sti ca daca-mi pun capu` io deschid si tot io inchid cantaru`menzoco scrie:miyagi???ce faci grasule te pui cu zfcristian???vezi ca omul e periculos.faceti una de 48 ore sa-i arati inca o data genul doripesco.
Ca sa deschizi si sa inchizi cantaru , trebuie mai intai sa scoti pestele pe saltea, dar la tine nu prea e cazulmiyagi scrie:Stai mah linistit. Tu nu sti ca daca-mi pun capu` io deschid si tot io inchid cantaru`menzoco scrie:miyagi???ce faci grasule te pui cu zfcristian???vezi ca omul e periculos.faceti una de 48 ore sa-i arati inca o data genul doripesco..
A doua din stanga ca merge legata de gatzfcristian scrie:Ca sa deschizi si sa inchizi cantaru , trebuie mai intai sa scoti pestele pe saltea, dar la tine nu prea e cazulmiyagi scrie:Stai mah linistit. Tu nu sti ca daca-mi pun capu` io deschid si tot io inchid cantaru`menzoco scrie:miyagi???ce faci grasule te pui cu zfcristian???vezi ca omul e periculos.faceti una de 48 ore sa-i arati inca o data genul doripesco..
![]()
Ps: Ceea ce ai tu la semnatura ,te-ai citat singur ?!?!?!?
Alege lingura te rog
[img]http://thumbnails_1.fotkyfoto.ro/400/00/00/77/400-77568-wooden-spoons.jpg[/img]
Pe Doripesco Toto. Acolo a zis ca ma dovedeste.toto `U`C scrie:Eu fac echipa cu miyagi, iar Gore sa vina cu orice partener pentru un concurs de pescuit la crap. 2 la 2 pe orice balta.
eu vin cu varu!toto `U`C scrie:Eu fac echipa cu miyagi, iar Gore sa vina cu orice partener pentru un concurs de pescuit la crap. 2 la 2 pe orice balta.
Lasa frate. Tu faci coteledan _city_center scrie:eu vin cu varu!toto `U`C scrie:Eu fac echipa cu miyagi, iar Gore sa vina cu orice partener pentru un concurs de pescuit la crap. 2 la 2 pe orice balta.![]()
pe orice balta,la orice ora.in orice conditii.
acum sau niciodata. toti banii la premiu.