Moderatori: Alin Galbenu, mariosilaghi, Bogdan Zaharia, odoctee
Nu ma refer deloc la cumparatori ci exclusiv la comerciantii care au luat o campanie excelenta de marketing si vanzari din SUA si-au facut-o praf si pulbere, a la' Romanika. Ma uitam la televizor cum mureau unii de grija EMag care a avut timp de 2 ore pret de 3 ron la IPhone 6 ... cam cate credeti ca aveau pregatite in stocul de reduceri ? Sa fim seriosi, ma repet, Black Friday e o zi de lichidari de stocuri in SUA iar la noi e o zi-doua-trei-o saptamana de vanzari la preturi ceva reduse. Punct ! EMag n-a dat la plesneala mai mult de 20-30 de telefoane la 3 lei si cine are habar de marketing, poate sa anticipeze ce buluceala la ei pe sit a creat si va mai crea in anul viitor o astfel de "eroare" de pret.alinteodor79 scrie:..........
Sper ca nu te referi la mine cand spui marlanie balcanica, deoarece chiar nu ma caracterizeaza. ..........
Iertata sa-mi fie indrazneala...cam cat crezi ca e adaosul lor mediu?!pharaoh scrie:La noi ca la nimeni. Am vazut oferte de Black Friday in baruri, gen 1 leu shot-ul de tequila, ba, mai mult, seri speciale prin cluburi denumite Black Friday Party.
Oricum, nu inteleg de ce insista magazinele sa fie in trend cu Black Friday asta....cu reduceri de 5% la un borcanel de bilute, in conditiile in care adaosurile lor comerciale, in mare parte, sunt oricum mici. Mai bine scoteau 5 produse cu vechime in magazin, la lichidare de stoc, la care se putea face o reducere substantiala, si erau mai castigati numai din reclama. Numai costurile cu reactualizare de preturi pe site si timpul pierdut cred ca au compensat volumul vanzarilor. Daramite sa mai faci si cate-o greseala de pret...