Moderatori: Alin Galbenu, mariosilaghi, Bogdan Zaharia, odoctee
Varianta 3 ar fi corecta daca magazinul stie de aceasta problema...dar daca exista neconcordante intre ce comunica pe site si ce apare pe factura...cum sa o faca?! E clar ca ei nu au cunostinte de aceasta eroare a lor din sistem...adisefu scrie:Corect ptr. toti ar fi nr.3!
nu cred ca livreaza nimeni cu pret 0 la un produs cu oarecare valoare , nu vorbim de 4-5 lei.
Da, produsul apare cu valoare 0 in comanda confirmata pe site si primita pe e-mail.PallBogdan scrie:Au mai existat probleme de genul asta... Daca pretul e 0 si este trecut pe comanda de catre client, magazinul isi asuma eroarea (nu exista produs cu valoare 0 (zero)). Daca respectiva comanda a fost livrata cu un alt total, clientul poate sa refuze coletul sau poate sa-l plateasca si sa atentioneze magazinul pentru greseala facuta! Repet, daca produsul a fost trecut pe comanda cu valoare 0, magazinul are obligativitatea de a livra coletul conform comenzii facuta de client.
Cel putin cu tine au vorbit despre greseala. Eu am aflat de la curier ca trebuie sa platesc o alta suma.claudiue scrie:Lasa ca si anul trecut, tot de black-friday , acelasi magazin, a gresit pretul la un bat de feeder : de la 7-8 milioane l-a redus la vreo 3 milioane. Nu mi l-a livrat pe motiv ca e greseala , operatorul a trecut pretul gresit in sistem si nu pot livra acel batz la un pret sub cel de achizitie.
Poti sa nu mai cumperi niciodata de la ei, altceva nu prea ai ce sa le faci.
Sau sa le faci reclama negativa, dar trebuie sa le dai si numele .
Perfect de acord cu tine Dan! Dar cand respectiva comanda confirmata spune una si valoarea ei la livrare spune alta...presupun ca nici vanzatorul nu s-a pus in locul cumparatorului...Dan Mitranescu scrie:Corect este cand reusesti sa te pui si in situatia celuilalt.
urmeaza sa depun si reclamatie, mai ales ca termenii si conditiile de pe site-ul respectiv sunt foarte subtiriPallBogdan scrie:Perfect de acord cu tine Dan! Dar cand respectiva comanda confirmata spune una si valoarea ei la livrare spune alta...presupun ca nici vanzatorul nu s-a pus in locul cumparatorului...Dan Mitranescu scrie:Corect este cand reusesti sa te pui si in situatia celuilalt.
Pe de alta parte...ce mai exista gratis in ziua de azi?!
Cumparatorul poate sa inteleaga ca nu exista cumparaturi cu valoare zero, vanzatorul ar trebui sa aprecieze daca este sesizat de catre cumparator de aceasta problema si totul sa se rezolve omeneste...dar pentru cazuri in care nu exista partea omeneasca, exista si alte variante care din pacate nu-i dau castig de cauza vanzatorului!