Cum e corect ?

Sectiune deschisa pentru orice subiect de discutie.

Moderatori: Alin Galbenu, mariosilaghi, Bogdan Zaharia, odoctee

alinteodor79
Mesaje: 263
Membru din: Lun Iul 20, 2009 9:58
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti

Cum e corect ?

Mesaj de alinteodor79 »

Intru pe un magazine online, gasesc niste oferte interesante, ma decid sa fac o comanda. Incep sa studiez mai multe produse noi aparute si gasesc un produs cu pretul 0. Adaug in cos produsele respective mai cumpar si alte produse si lansez comanda.
Cum ar trebui sa procedeze magazinul respectiv acest caz:
1. livreaza comanda
2. suna clientul pentru confirmare(fara nici o vorba despre eroarea respectiva) si livreaza comanda cu un alt total decat cel din confirmarea primita pe mail.
3. suna clientul si discuta despre aceasta eroare.

Avatar utilizator
adisefu
Mesaje: 288
Membru din: Joi Dec 08, 2011 12:30
Puncte: 0
Localitate: Sibiu

Re: Cum e corect ?

Mesaj de adisefu »

Corect ptr. toti ar fi nr.3!
nu cred ca livreaza nimeni cu pret 0 la un produs cu oarecare valoare , nu vorbim de 4-5 lei.

PallBogdan
pescar de competitie
Mesaje: 2758
Membru din: Dum Iul 06, 2014 12:48
Puncte: 0
Localitate: Pitesti
Contact:

Cum e corect ?

Mesaj de PallBogdan »

Au mai existat probleme de genul asta... Daca pretul e 0 si este trecut pe comanda de catre client, magazinul isi asuma eroarea (nu exista produs cu valoare 0 (zero)). Daca respectiva comanda a fost livrata cu un alt total, clientul poate sa refuze coletul sau poate sa-l plateasca si sa atentioneze magazinul pentru greseala facuta! Repet, daca produsul a fost trecut pe comanda cu valoare 0, magazinul are obligativitatea de a livra coletul conform comenzii facuta de client.

PallBogdan
pescar de competitie
Mesaje: 2758
Membru din: Dum Iul 06, 2014 12:48
Puncte: 0
Localitate: Pitesti
Contact:

Cum e corect ?

Mesaj de PallBogdan »

adisefu scrie:Corect ptr. toti ar fi nr.3!
nu cred ca livreaza nimeni cu pret 0 la un produs cu oarecare valoare , nu vorbim de 4-5 lei.
Varianta 3 ar fi corecta daca magazinul stie de aceasta problema...dar daca exista neconcordante intre ce comunica pe site si ce apare pe factura...cum sa o faca?! E clar ca ei nu au cunostinte de aceasta eroare a lor din sistem...

alinteodor79
Mesaje: 263
Membru din: Lun Iul 20, 2009 9:58
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti

Re: Cum e corect ?

Mesaj de alinteodor79 »

PallBogdan scrie:Au mai existat probleme de genul asta... Daca pretul e 0 si este trecut pe comanda de catre client, magazinul isi asuma eroarea (nu exista produs cu valoare 0 (zero)). Daca respectiva comanda a fost livrata cu un alt total, clientul poate sa refuze coletul sau poate sa-l plateasca si sa atentioneze magazinul pentru greseala facuta! Repet, daca produsul a fost trecut pe comanda cu valoare 0, magazinul are obligativitatea de a livra coletul conform comenzii facuta de client.
Da, produsul apare cu valoare 0 in comanda confirmata pe site si primita pe e-mail.
Magazinul a ales varianta 2.
Din cate stiu emag a avut astfel de erori/campanii de marketing si au livrat produsele respective.

Dan Mitranescu
Veteran
Mesaje: 6808
Membru din: Sâm Dec 15, 2007 17:48
Puncte: 0
Localitate: bucuresti

Re: Cum e corect ?

Mesaj de Dan Mitranescu »

Corect este cand reusesti sa te pui si in situatia celuilalt.

Avatar utilizator
claudiue
Mesaje: 734
Membru din: Mar Iul 24, 2007 15:03
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Cum e corect ?

Mesaj de claudiue »

Lasa ca si anul trecut, tot de black-friday , acelasi magazin, a "gresit" cica pretul la un bat de feeder : de la 7-8 milioane l-a redus la vreo 3 milioane. Nu mi l-a livrat pe motiv ca e greseala , operatorul a trecut pretul gresit in sistem si nu pot livra acel batz la un pret sub cel de achizitie.
Poti sa nu mai cumperi niciodata de la ei, altceva nu prea ai ce sa le faci.
Sau sa le faci reclama negativa, dar trebuie sa le dai si numele ;).

alinteodor79
Mesaje: 263
Membru din: Lun Iul 20, 2009 9:58
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti

Re: Cum e corect ?

Mesaj de alinteodor79 »

claudiue scrie:Lasa ca si anul trecut, tot de black-friday , acelasi magazin, a gresit pretul la un bat de feeder : de la 7-8 milioane l-a redus la vreo 3 milioane. Nu mi l-a livrat pe motiv ca e greseala , operatorul a trecut pretul gresit in sistem si nu pot livra acel batz la un pret sub cel de achizitie.
Poti sa nu mai cumperi niciodata de la ei, altceva nu prea ai ce sa le faci.
Sau sa le faci reclama negativa, dar trebuie sa le dai si numele ;).
Cel putin cu tine au vorbit despre greseala. Eu am aflat de la curier ca trebuie sa platesc o alta suma.
BIGFISH

PallBogdan
pescar de competitie
Mesaje: 2758
Membru din: Dum Iul 06, 2014 12:48
Puncte: 0
Localitate: Pitesti
Contact:

Cum e corect ?

Mesaj de PallBogdan »

Dan Mitranescu scrie:Corect este cand reusesti sa te pui si in situatia celuilalt.
Perfect de acord cu tine Dan! Dar cand respectiva comanda confirmata spune una si valoarea ei la livrare spune alta...presupun ca nici vanzatorul nu s-a pus in locul cumparatorului...
Pe de alta parte...ce mai exista gratis in ziua de azi?!
Cumparatorul poate sa inteleaga ca nu exista cumparaturi cu valoare zero, vanzatorul ar trebui sa aprecieze daca este sesizat de catre cumparator de aceasta problema si totul sa se rezolve omeneste...dar pentru cazuri in care nu exista partea omeneasca, exista si alte variante care din pacate nu-i dau castig de cauza vanzatorului!

alinteodor79
Mesaje: 263
Membru din: Lun Iul 20, 2009 9:58
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti

Re: Cum e corect ?

Mesaj de alinteodor79 »

PallBogdan scrie:
Dan Mitranescu scrie:Corect este cand reusesti sa te pui si in situatia celuilalt.
Perfect de acord cu tine Dan! Dar cand respectiva comanda confirmata spune una si valoarea ei la livrare spune alta...presupun ca nici vanzatorul nu s-a pus in locul cumparatorului...
Pe de alta parte...ce mai exista gratis in ziua de azi?!
Cumparatorul poate sa inteleaga ca nu exista cumparaturi cu valoare zero, vanzatorul ar trebui sa aprecieze daca este sesizat de catre cumparator de aceasta problema si totul sa se rezolve omeneste...dar pentru cazuri in care nu exista partea omeneasca, exista si alte variante care din pacate nu-i dau castig de cauza vanzatorului!
urmeaza sa depun si reclamatie, mai ales ca termenii si conditiile de pe site-ul respectiv sunt foarte subtiri :D

senzor planet
Scrie răspuns

Înapoi la “Liber la Discutii”