Adresa FIPS

Desfasurare, clasamente, fotografii, discutii, polemici, propuneri, decizii.

Moderator: gor965

Scrie răspuns
Vladut Mateianu
CS SENZOR
Puncte: 0

Re: Adresa FIPS

Mesaj de Vladut Mateianu »

Campionatul AGVPS 2014

5- 8 iunie 2014 – etapa I de campionat
26-29 iunie 2014 – finala campionatului 2014

In functie de decizia Cips -daca se tine sau nu CM in Romania- vom reveni si asupra locatiei.
CS SENZOR

http://www.snz.ro
http://www.crapmania.ro

"Studiati trecutul, daca vreti sa divinizati viitorul." - Confucius

Cornel Baciu

Adresa FIPS

Mesaj de Cornel Baciu »

Numele meu este Cornel si sunt din Bacau.Nu sunt un pescar de competitie,sunt doar unul amator care imbratiseaza de foarte multi ani stilul C&R.Singurul peste pe care il consum este doar pastravul cumparat.
Urmaresc cu mare interes toate forumurile de pescuit importante din Romania de foarte multi ani dar niciodata nu am intervenit in scris,preferand doar sa discut cu prietenii pescari problemele dezbatute aici.
Am vazut postand oameni superpatimasi dar si oameni echilibrati.
M-am inscris pe forum doar din dorinta de a posta echilibrat,avand de partea mea acea numita "imagine din elicopter"a fenomenului,fara a fi partizanul niciunei tabere.Singura balta unde pescuiesc atunci cand imi permite timpul liber este Horgesti.
Cam asta ar fi descrierea unei "clone".

ionut72
pescar de competitie

Mesaj de ionut72 »

Scrisoarea MTS e categorica iar in ultimul paragraf spune ca "CIPS-ul, ca si un for international de specialitate, poate decide conditiile care trebuiesc indeplinite de catre Federatiile SPORTIVE nationale care solicita afilierea"
Iar manipulati baieti? Cam cat de "categoric" credeti voi ca poate fi mts-u' in relatiile cu fips? De cand explica mts fips-ului ce poate si ce nu poate, pe cine sa afilieze si pe cine nu etc? Si, asa cum bine a vazut si Cornel, nicaieri in statutul fips nu scrie ca membri pot fi doar federatii! Si nici nu sunt!