Nu sunt pornit, incerc numai sa ma fac inteles in ceva in care pot sa par pe langa drum, constient fiind de "injectarea" care exista.DumiD scrie:cum n-au valori? pe majoritatea rolelor cand vine vorba de rezistenta la abraziune scrie si valoarea : highDan Mitranescu scrie: In schimb, pe majoritatea rolelor, indiferent ca firul este sau nu maleabil, "rezistenta la abraziune" nu lipseste niciodata.( si la UV , normal
)
Valori la ea ... Cucu !!!
cu cauciucurile vad ca esti pornit, nu ma contrazic cu tine ca nu e domeniul meu "forte", te intreb doar atat: cu zgomotul cum facem Dane? alea de iarna sunt mult mai zgomotoase, nu trebuie sa fii expert in polimeri sa realizezi asta. si apropo de f1, de ce crezi ca au gumele absolut plate si n-au santuri adanci ca alea de iarna? oare pentru ca franeaza mai bine?

Cu uruitul, pe cuvant daca il aud, ... de muzica.

"De ce sunt absolut plate cauciucurile ?"
In F1 pista are un singur fel de structura, adica fara zapada, fara noroi. ( in alte curse au rizuri


Din cate stiu pneurile, au dimensiuni maxime admise. Incarcarea cat mai mare a zonei de rulare, ofera o cat mai buna rezistenta la uzura.
In rest , aderenta, atat la demaraj cat si in curbe sau franare, este data de numai doi parametrii. Greutatea masinii ( care este limitata ) si coeficientul de frecare dintre cauciucul pneurilor si asfaltul de pe pista. Asfaltul este acelasi


Intrebare : de ce motoarele pe motorina sunt mai fiabile decat cele pe benzina ? Ofer un spomb primului care raspunde corect !
Ca tot vorbim de vaselina, uleiuri si frecari ...in ... motor

