Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

CEA MAI INTERESANTA SECTIUNE A FORUMULUI - aici pastram topicurile super interesante care au fost arhivate de-a lungul timpului.

Moderatori: Dan Mateianu, Cristi Matei

Încuiat
Avatar utilizator
gor965
Moderator
Mesaje: 14706
Membru din: Vin Mai 25, 2007 17:04
Puncte: 0
Localitate: Calarasi

Re: Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de gor965 »

clabuc scrie:eu cred ca cererea lui ptr a i se acoperi diferenta in alte produse, e absolut decenta si justificata....
Pe ce baza e justificata ? Daca magazinul si-a terminat stocul si a adus un alt stoc de marfa la pret mai mic, crezi ca e obligat sa-si sune fostii clienti si sa inceapa sa imparta bunuri compensatorii ? Daca marfa noua venea mai scumpa decat cea care s-a vandut inainte, te astepti sa cheme comerciantul, pe fostii clienti, inapoi sa-i plateasca diferenta? Aici nu vorbim de bisnita, sa stam sa ne tocmim, vorbim de comert, cu regulile sale scrise, cu preturi de achizitie dovedite cu acte, care pot oscila in functie de cerere, oferta, curs valutar, etc.!
Varga sa fi fost din fier...ce brand aveam !!!
George Iorga
Imagine

Mircea_ Cojocaru
Mesaje: 115
Membru din: Mar Feb 05, 2013 6:48

Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de Mircea_ Cojocaru »

Va multumesc pentru opinii, apreciez impartialitatea cu care tratati situatia, iata si urmatoarea conversatie

" Salut Marian,
Iti multumesc pentru atentia acordata, in acest caz deoarece am cumparat cortul cu mai putin de 30 de zile in urma , legea imi permite sa il returnez si apoi il cumpar din nou la pretul corect, eu zic ca nu merita efortul pentru nici una din parti ( discutii in contradictoriu). Dupa cum am spus eu sunt sigur ca a existat un motiv, pretentia mea de la un brand care se respecta este sa acopere aceasta diferenta. Parafrazez, nu vreau varianta 1 nu merita, insa compensarea diferentei mi se pare un cost infim pentru un brand cum e Big Fish de aceasta am propus varianta in produse (pret de achizitie).

Tu cum spui ca e mai bine Marian? Propune tu o alta optiune te rog!

Multumesc,
Mircea "

Urmeaza raspunsul Big Fish

Buna ziua,



Cortul il puteti returna, este dreptul d-voastra.

V-am explicat care a fost situatia si nu inteleg pentru ce doriti compensatia. Este ca si cum mi-as cumpara o pereche de pantofi aflata la reducere, urmand ca peste 30 de zile sa vad ca s-au redus mai mult si sa cer o compensatie pentru ca magazinul a ales sa aplice o reducere suplimentara. V-am explicat care a fost situatia pentru ca imi doresc o relatie cat mai sincera cu clientii, dar, chiar daca nu o faceam, cererea si motivul supararii d-voastra nu mi se par intemeiate.

Aici nu este vorba de brand sau de suma de bani, ci de principiul care sta in spatele acestei cereri. Nu este scris nicaieri ca avem obligatia sa promitem clientilor ca pretul pe care l-au platit pe un produs este cel mai bun posibil. Mai ales cand pretul acesta depinde de foarte multi factori, de la situatia din piata si pana la cursul valutar sau ofertele furnizorilor.


Numai bine,

Marian

Astept si alte pareri! Multumesc

Sent from my iPad using Tapatalk HD

kitz
Mesaje: 109
Membru din: Vin Mai 11, 2012 4:19

Re: Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de kitz »

clabuc scrie:eu cred ca cererea lui ptr a i se acoperi diferenta in alte produse, e absolut decenta si justificata. Initiativa ar fi trebuit sa vina chiar din partea magazinului daca acesta si-ar respecta clientii.
Bravooo.... ce nu ati inteles pana acum e ca nu e o problema de bani. Voi vedeti alea 3 milioane insa eu vad un client plecat deja la concurenta si dupa el alti cativa. Nu cred ca va mai recomanda el niciunui prieten pescar magazinul cu pricina. Un pescar cheltuie mult mai mult intr-un sezon decat alea 3 milioane diferenta...

PS: asa vad eu lucrurile....

Avatar utilizator
robyvan
pescar de competitie
Mesaje: 1842
Membru din: Lun Aug 16, 2010 12:51
Puncte: 0
Localitate: Timisoara

Re: Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de robyvan »

kitz scrie:
clabuc scrie:eu cred ca cererea lui ptr a i se acoperi diferenta in alte produse, e absolut decenta si justificata. Initiativa ar fi trebuit sa vina chiar din partea magazinului daca acesta si-ar respecta clientii.
Bravooo.... ce nu ati inteles pana acum e ca nu e o problema de bani. Voi vedeti alea 3 milioane insa eu vad un client plecat deja la concurenta si dupa el alti cativa. Nu cred ca va mai recomanda el niciunui prieten pescar magazinul cu pricina. Un pescar cheltuie mult mai mult intr-un sezon decat alea 3 milioane diferenta...

PS: asa vad eu lucrurile....
eu as renunta la ei si as trece la totalfishing :lol: :lol: :lol: ....sincer!
slowly we rot- by Obituary

Avatar utilizator
popescu59
Pescar de competitie
Mesaje: 2432
Membru din: Joi Noi 10, 2011 9:56
Puncte: 0
Localitate: Buc

Re: Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de popescu59 »

Hai sa vorbim direct, tot ce spune magazinul este corect , daca exista o lege in romania care iti da dreptate te rog sa o expui aici sa o putem comenta .
Ai primit exemple concrete ale altora care au patit mult mai rau decit tine .
Probabil ca tu ai vrut sa punctezi faptul ca ai cumparat de la un magazin de TOP si te astepti ca sa mai primesti ceva inapoi .Gresit , gresit.
In momentul cind magazinul avea 2 clienti pe luna cred ca ai fi gasit ceva intelegere mai ales ca ei ar fi stiut ca vor pierde si acel ultim client. Darrrrrrrrrrrr atita timp cit BIGFISH este in topul vinzari indiferent de sezon nu ai cum sa mai primesti ceva inapoi de la ei.Vor pierde 2-3-5 clienti in urma a cea ce ai semnalat tu dar tot in topul vinzarilor vor fi .Sincer imi pare rau de intimplarea ta dar exista o regula clara in comert si foarte foarte adevarata -
Daca nu il pacalesti tu pe client te pacaleste clientul pe tine , asa ca mergem inainte .
Sa ne vedem sanatosi pe balata la pescuit.

Avatar utilizator
Cristian Stanoi
Pescar de competitie
Mesaje: 648
Membru din: Mie Ian 19, 2011 15:34
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti

Re: Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de Cristian Stanoi »

Nu mi se pare justificat sa ceri niste compensatii daca ai cumparat un produs si peste doua saptamani ii scade pretul ca urmare a unei promotii sau din oricare alt motiv. Daca chiar iti doresti un pret mai bun poti sa returnezi produsul asa cum ti-a fost comunicat si eventual il cumperi din alta parte la "pretul corect".
Cat despre magazine concurente cu Big Fish.....eu zic ca e mult de discutat pe tema asta si parerea mea personala este ca nu au o concurenta reala pe acelasi segment in Romania. Si va dau un singur exemplu: faceti o comparatie a preturilor la produsele Nash, faceti comparatia intre BF si TF si sa imi spuneti ce observati.

Sent from my LG-E610 using Xparent Green Tapatalk 2
Clubul Sportiv Green Lake

Avatar utilizator
robyvan
pescar de competitie
Mesaje: 1842
Membru din: Lun Aug 16, 2010 12:51
Puncte: 0
Localitate: Timisoara

Re: Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de robyvan »

popescu59 scrie:Hai sa vorbim direct, tot ce spune magazinul este corect , daca exista o lege in romania care iti da dreptate te rog sa o expui aici sa o putem comenta .
Ai primit exemple concrete ale altora care au patit mult mai rau decit tine .
Probabil ca tu ai vrut sa punctezi faptul ca ai cumparat de la un magazin de TOP si te astepti ca sa mai primesti ceva inapoi .Gresit , gresit.
In momentul cind magazinul avea 2 clienti pe luna cred ca ai fi gasit ceva intelegere mai ales ca ei ar fi stiut ca vor pierde si acel ultim client. Darrrrrrrrrrrr atita timp cit BIGFISH este in topul vinzari indiferent de sezon nu ai cum sa mai primesti ceva inapoi de la ei.Vor pierde 2-3-5 clienti in urma a cea ce ai semnalat tu dar tot in topul vinzarilor vor fi .Sincer imi pare rau de intimplarea ta dar exista o regula clara in comert si foarte foarte adevarata -
Daca nu il pacalesti tu pe client te pacaleste clientul pe tine , asa ca mergem inainte .
Sa ne vedem sanatosi pe balata la pescuit.
deci da-i dracului de clienti, intr-un cuvant, nu???...... :wink:
slowly we rot- by Obituary

Avatar utilizator
Dragos Sinca
Partener Crapmania.ro
Mesaje: 446
Membru din: Mar Ian 12, 2010 8:59

Re: Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de Dragos Sinca »

clabuc scrie:eu cred ca cererea lui ptr a i se acoperi diferenta in alte produse, e absolut decenta si justificata. Initiativa ar fi trebuit sa vina chiar din partea magazinului daca acesta si-ar respecta clientii.

Eu cred ca cererea lui este aberanta.

Daca iti cumperi o masina si peste 2 saptamani apare o oferta la respectivul model ce faci? Te duci si le spui sa iti mai faca ei vreo 2-3 plinuri de benzina drept compensatie?

Avatar utilizator
Cristian Stanoi
Pescar de competitie
Mesaje: 648
Membru din: Mie Ian 19, 2011 15:34
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti

Re: Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de Cristian Stanoi »

Dragos Sinca scrie:
clabuc scrie:eu cred ca cererea lui ptr a i se acoperi diferenta in alte produse, e absolut decenta si justificata. Initiativa ar fi trebuit sa vina chiar din partea magazinului daca acesta si-ar respecta clientii.

Eu cred ca cererea lui este aberanta.

Daca iti cumperi o masina si peste 2 saptamani apare o oferta la respectivul model ce faci? Te duci si le spui sa iti mai faca ei vreo 2-3 plinuri de benzina drept compensatie?
Si prima revizie gratuit.

Sent from my LG-E610 using Xparent Green Tapatalk 2
Clubul Sportiv Green Lake

clabuc
Mesaje: 372
Membru din: Joi Apr 30, 2009 11:11
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti

Re: Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de clabuc »

gor965 scrie:
clabuc scrie:eu cred ca cererea lui ptr a i se acoperi diferenta in alte produse, e absolut decenta si justificata....
Pe ce baza e justificata ? Daca magazinul si-a terminat stocul si a adus un alt stoc de marfa la pret mai mic, crezi ca e obligat sa-si sune fostii clienti si sa inceapa sa imparta bunuri compensatorii ? Daca marfa noua venea mai scumpa decat cea care s-a vandut inainte, te astepti sa cheme comerciantul, pe fostii clienti, inapoi sa-i plateasca diferenta? Aici nu vorbim de bisnita, sa stam sa ne tocmim, vorbim de comert, cu regulile sale scrise, cu preturi de achizitie dovedite cu acte, care pot oscila in functie de cerere, oferta, curs valutar, etc.!

Pe urmatoare baza, comerciala as spune :
1. situatia creata i-a provocat clientului o frustrare pentru care nu are nicio vina decat ca si-a cumparat cort. Magazinul ar trebui sa inteleaga asta si sa intervina pentru a gasi o solutie de a stinge frustrarea respectiv. Asta corelat cu 2
2. cleintii deja existenti sunt mai importanti decat clientii noi ori aici clientul vechi plateste mai mult si e frustrat iar clientul nou plateste mai putin si e fericit.

senzor planet
Încuiat

Înapoi la “ARHIVA FORUM”