Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

CEA MAI INTERESANTA SECTIUNE A FORUMULUI - aici pastram topicurile super interesante care au fost arhivate de-a lungul timpului.

Moderatori: Dan Mateianu, Cristi Matei

Încuiat
clabuc
Mesaje: 372
Membru din: Joi Apr 30, 2009 11:11
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti

Re: Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de clabuc »

Dragos Sinca scrie:
clabuc scrie:eu cred ca cererea lui ptr a i se acoperi diferenta in alte produse, e absolut decenta si justificata. Initiativa ar fi trebuit sa vina chiar din partea magazinului daca acesta si-ar respecta clientii.

Eu cred ca cererea lui este aberanta.

Daca iti cumperi o masina si peste 2 saptamani apare o oferta la respectivul model ce faci? Te duci si le spui sa iti mai faca ei vreo 2-3 plinuri de benzina drept compensatie?
fiind vorba de o masina 2,3 plinuri e putin, f putin - incearca sa pui intrebarea asta la o reprezentanta BMW, Mercedes, ceva din Germania si pariez ca vei avea mult mai mult de 2,3 plinuri. Uite de curiozitate incearca chiar in Romania sa pui intrebarea la Bavaria sau Autoklas

kitz
Mesaje: 109
Membru din: Vin Mai 11, 2012 4:19

Re: Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de kitz »

crysstyan2002 scrie:Nu mi se pare justificat sa ceri niste compensatii daca ai cumparat un produs si peste doua saptamani ii scade pretul ca urmare a unei promotii sau din oricare alt motiv. Daca chiar iti doresti un pret mai bun poti sa returnezi produsul asa cum ti-a fost comunicat si eventual il cumperi din alta parte la "pretul corect".
Cat despre magazine concurente cu Big Fish.....eu zic ca e mult de discutat pe tema asta si parerea mea personala este ca nu au o concurenta reala pe acelasi segment in Romania. Si va dau un singur exemplu: faceti o comparatie a preturilor la produsele Nash, faceti comparatia intre BF si TF si sa imi spuneti ce observati.

Sent from my LG-E610 using Xparent Green Tapatalk 2
care sunt diferentele??

Avatar utilizator
robyvan
pescar de competitie
Mesaje: 1842
Membru din: Lun Aug 16, 2010 12:51
Puncte: 0
Localitate: Timisoara

Re: Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de robyvan »

kitz scrie:
crysstyan2002 scrie:Nu mi se pare justificat sa ceri niste compensatii daca ai cumparat un produs si peste doua saptamani ii scade pretul ca urmare a unei promotii sau din oricare alt motiv. Daca chiar iti doresti un pret mai bun poti sa returnezi produsul asa cum ti-a fost comunicat si eventual il cumperi din alta parte la "pretul corect".
Cat despre magazine concurente cu Big Fish.....eu zic ca e mult de discutat pe tema asta si parerea mea personala este ca nu au o concurenta reala pe acelasi segment in Romania. Si va dau un singur exemplu: faceti o comparatie a preturilor la produsele Nash, faceti comparatia intre BF si TF si sa imi spuneti ce observati.

Sent from my LG-E610 using Xparent Green Tapatalk 2
care sunt diferentele??
la TF nu au caciula Nash.....si asta ma enerveaza..... :lol: :lol:
slowly we rot- by Obituary

Genes Florin
pescar de competitie
Mesaje: 1628
Membru din: Mar Sep 01, 2009 12:13
Puncte: 0
Localitate: buzau
Contact:

Re: Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de Genes Florin »

crysstyan2002 scrie:Nu mi se pare justificat sa ceri niste compensatii daca ai cumparat un produs si peste doua saptamani ii scade pretul ca urmare a unei promotii sau din oricare alt motiv. Daca chiar iti doresti un pret mai bun poti sa returnezi produsul asa cum ti-a fost comunicat si eventual il cumperi din alta parte la "pretul corect".
Cat despre magazine concurente cu Big Fish.....eu zic ca e mult de discutat pe tema asta si parerea mea personala este ca nu au o concurenta reala pe acelasi segment in Romania. Si va dau un singur exemplu: faceti o comparatie a preturilor la produsele Nash, faceti comparatia intre BF si TF si sa imi spuneti ce observati.

Sent from my LG-E610 using Xparent Green Tapatalk 2
nu este buna comparatia.
Nu te baga daca nu esti in tema cu realitatea referitor la nash.
incerc sa ma opresc aici, minciuna si vrajeala au picioare scurte.................
Balta Puiesti

Avatar utilizator
Cristian Stanoi
Pescar de competitie
Mesaje: 648
Membru din: Mie Ian 19, 2011 15:34
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti

Re: Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de Cristian Stanoi »

kitz scrie:
crysstyan2002 scrie:Nu mi se pare justificat sa ceri niste compensatii daca ai cumparat un produs si peste doua saptamani ii scade pretul ca urmare a unei promotii sau din oricare alt motiv. Daca chiar iti doresti un pret mai bun poti sa returnezi produsul asa cum ti-a fost comunicat si eventual il cumperi din alta parte la "pretul corect".
Cat despre magazine concurente cu Big Fish.....eu zic ca e mult de discutat pe tema asta si parerea mea personala este ca nu au o concurenta reala pe acelasi segment in Romania. Si va dau un singur exemplu: faceti o comparatie a preturilor la produsele Nash, faceti comparatia intre BF si TF si sa imi spuneti ce observati.

Sent from my LG-E610 using Xparent Green Tapatalk 2
care sunt diferentele??
La multe produse aproximativ 15% in plus la pretul afisat. De ex geanta carry all medium la BF 190 la TF 215.

Sent from my LG-E610 using Xparent Green Tapatalk 2
Clubul Sportiv Green Lake

Avatar utilizator
Cristian Stanoi
Pescar de competitie
Mesaje: 648
Membru din: Mie Ian 19, 2011 15:34
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti

Re: Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de Cristian Stanoi »

Genes Florin scrie:
crysstyan2002 scrie:Nu mi se pare justificat sa ceri niste compensatii daca ai cumparat un produs si peste doua saptamani ii scade pretul ca urmare a unei promotii sau din oricare alt motiv. Daca chiar iti doresti un pret mai bun poti sa returnezi produsul asa cum ti-a fost comunicat si eventual il cumperi din alta parte la "pretul corect".
Cat despre magazine concurente cu Big Fish.....eu zic ca e mult de discutat pe tema asta si parerea mea personala este ca nu au o concurenta reala pe acelasi segment in Romania. Si va dau un singur exemplu: faceti o comparatie a preturilor la produsele Nash, faceti comparatia intre BF si TF si sa imi spuneti ce observati.

Sent from my LG-E610 using Xparent Green Tapatalk 2
nu este buna comparatia.
Nu te baga daca nu esti in tema cu realitatea referitor la nash.
incerc sa ma opresc aici, minciuna si vrajeala au picioare scurte.................
Eu spun doar ce am observat. Mai departe las "cunoscatorii" sa isi dea cu parerea.

Sent from my LG-E610 using Xparent Green Tapatalk 2
Clubul Sportiv Green Lake

kitz
Mesaje: 109
Membru din: Vin Mai 11, 2012 4:19

Re: Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de kitz »

Un magazin mare si-ar fi anuntat clientii ca va exista o reducere in urmatoarele 2-3 saptamani. Daca omu returneaza produsul nu trebuie sa-i restituie banii?? Atunci ce-l impiedica sa-l ia la reducere. Asa ca e mai bine ca sa fie o intelegere intre magazin si client ca amandoua partile sa fie multumite.

Avatar utilizator
DumiD
Pescar de competitie
Mesaje: 1650
Membru din: Joi Oct 21, 2010 1:52

Re: Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de DumiD »

Omul a luat un cort de 20 de milioane care dupa o luna s-a ieftinit cu 3 milioane si acum mai vrea ceva acolo sa fie....daca la anul se mai ieftineste probabil o sa-si vrea setul de century moca...am un feeling ca nemultumitul e deputat de Bucuresti cu 2 case si vila Snagov care isi ia lunar de la casierie bani de hotel..ca n-are unde sa stea,ca de fapt casele sunt ale sotiei....ma rog,macar mentalitatea de deputat o are...

Avatar utilizator
gor965
Moderator
Mesaje: 14706
Membru din: Vin Mai 25, 2007 17:04
Puncte: 0
Localitate: Calarasi

Re: Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de gor965 »

clabuc scrie:
gor965 scrie:
clabuc scrie:eu cred ca cererea lui ptr a i se acoperi diferenta in alte produse, e absolut decenta si justificata....
Pe ce baza e justificata ? Daca magazinul si-a terminat stocul si a adus un alt stoc de marfa la pret mai mic, crezi ca e obligat sa-si sune fostii clienti si sa inceapa sa imparta bunuri compensatorii ? Daca marfa noua venea mai scumpa decat cea care s-a vandut inainte, te astepti sa cheme comerciantul, pe fostii clienti, inapoi sa-i plateasca diferenta? Aici nu vorbim de bisnita, sa stam sa ne tocmim, vorbim de comert, cu regulile sale scrise, cu preturi de achizitie dovedite cu acte, care pot oscila in functie de cerere, oferta, curs valutar, etc.!

Pe urmatoare baza, comerciala as spune :
1. situatia creata i-a provocat clientului o frustrare pentru care nu are nicio vina decat ca si-a cumparat cort. Magazinul ar trebui sa inteleaga asta si sa intervina pentru a gasi o solutie de a stinge frustrarea respectiv. Asta corelat cu 2
2. cleintii deja existenti sunt mai importanti decat clientii noi ori aici clientul vechi plateste mai mult si e frustrat iar clientul nou plateste mai putin si e fericit.
Pe baza principiilor de mai sus preturile ar trebui sa fie fixe tot timpul si sa nu existe niciodata perioada de reduceri sau promotii ! Doar asa, nici un client nu va mai fi frustrat ...altfel, toti care cumpara produsele la preturi mai mari decat in perioadele cu reduceri, ar avea pretentii din astea, justificate si decente !
Varga sa fi fost din fier...ce brand aveam !!!
George Iorga
Imagine

Avatar utilizator
miyagi
Pescar de competitie
Mesaje: 4837
Membru din: Mar Aug 03, 2010 17:52
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti

Re: Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de miyagi »

kitz scrie:Clientul nostru , stapanul nostru. In Anglia poti intoarce un produc timp de o luna daca nu-ti mai place indiferent de motiv daca produsul nu a fost folosit. Asa ca ,cauta sa vezi cum sta treaba in cazul magazinului Big Fish daca accepta ca produsul sa le fie inapoiat si apoi iti poti lua cortul la reducere. Mai ai si optiunea de ati schimba magazinul in viitor
Asta e optica. Am avut o problema relativ similara cu un client vs angajat. I-am platit clientului ceea ce pretindea si-l am si in continuare. Nu va mai povestesc de ce si cum.
Mariane sunt chestii la care ar fi trebuit sa va aplecati cu totii, patroni si angajati, indiferent de faptul ca acum aveti si concurenta. Nu e posibil sa faca omul o comanda si voi sa nu puteti aduce acel lucru decat dupa terminarea sezonului. Ca poate sa coste in plus mai putin conteaza atata timp cat am nevoie de el. Si feedback-ul poate fi dezvoltat.
Nu mi-o luati in nume de rau.
Cu respect.
Urban culture.

senzor planet
Încuiat

Înapoi la “ARHIVA FORUM”