kitz scrie:Clientul nostru , stapanul nostru. In Anglia poti intoarce un produc timp de o luna daca nu-ti mai place indiferent de motiv daca produsul nu a fost folosit. Asa ca ,cauta sa vezi cum sta treaba in cazul magazinului Big Fish daca accepta ca produsul sa le fie inapoiat si apoi iti poti lua cortul la reducere. Mai ai si optiunea de ati schimba magazinul in viitor
Asta e optica. Am avut o problema relativ similara cu un client vs angajat. I-am platit clientului ceea ce pretindea si-l am si in continuare. Nu va mai povestesc de ce si cum.
Mariane sunt chestii la care ar fi trebuit sa va aplecati cu totii, patroni si angajati, indiferent de faptul ca acum aveti si concurenta. Nu e posibil sa faca omul o comanda si voi sa nu puteti aduce acel lucru decat dupa terminarea sezonului. Ca poate sa coste in plus mai putin conteaza atata timp cat am nevoie de el. Si feedback-ul poate fi dezvoltat.
Nu mi-o luati in nume de rau.
Cu respect.
Urban culture.