Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

CEA MAI INTERESANTA SECTIUNE A FORUMULUI - aici pastram topicurile super interesante care au fost arhivate de-a lungul timpului.

Moderatori: Dan Mateianu, Cristi Matei

Încuiat
Avatar utilizator
stefanmuraru
pescar de competitie
Mesaje: 1054
Membru din: Lun Dec 28, 2009 9:02
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de stefanmuraru »

De ce toata lumea sare pe magazin?
Big Fish nu a gresit cu nimic: a vandut un produs pe care ulterior l-a redus.
Clientul a vazut reducerea si stiind ca are dreptul sa il returneze a incerca sa profite (e normal acest lucru, si eu as fi facut la fel).
Big Fish i-a raspuns frumos ca poate oricand sa returneze produsul, dar ca nu pot/vor sa ofere ceva clientului pentru a nu returna produsul.

Daca BF spunea ca nu vrea sa primeasca produsul, atunci era o problema dar asa?

Poate clientul a incercat sa stranga BF cu usa si a postat aici pe forum (ceea ce nu mi se pare corect, mai ales sa posteze mailurile aici).

Avatar utilizator
legio1083
Mesaje: 534
Membru din: Dum Feb 12, 2006 17:35
Puncte: 0
Localitate: Essex - London
Contact:

Re: Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de legio1083 »

cornel.s scrie:
Remus Munteanu scrie:@Genes...
Da' cine e importator Nash :?: Unde pot gasi tot ce vreau de la nash:?: :idea:
PS.Vezi c-ontrebat Forminte de tine..Zice ca pleaca de la Buzau cu 3-4 kile in plus... :lol: :lol:
Nash si-a deschis o divizie in Romania. Total Fishing si Claumar au semnat contract direct cu sprijinul lui Legio, consultant, deasemeni contractant. Intra pe Facebook si gasesti acolo pagina lor.
Cu scuzele de rigoare pentru interventia Off Topic, ma vad nevoit sa fac o precizare:

La finele lui 2012, Kevin Nash Group Plc din Marea Britanie si-a infiintat un departament de vanzari pentru Europa de Est ( Bulgaria, Romania, Moldova, Ucraina, Rusia, Belarus etc) si in toate aceste tari SE REPREZINTA IN MOD DIRECT, fara intermediari, concesionari, contractanti, unici importatori sau distribuitori.
Costi Sandu ocupa in prezent pozitia de East Europe Sales Manager activand in acelasi stimp ca si Fishing Consultant, ca parte integranta a Kevin Nash Group Plc, nicidecum ca si contractant, reprezentand Kevin Nash Group Plc in relatia cu magazinele cu care se semneaza parteneriate de afaceri.
Pagina de Facebook Team Nash Romania alaturi de adresa de email Romania@nashtackle.co.uk reprezinta un instrument util pentru cei ce isi doresc acces la informatie si impreuna formeaza un canal direct de comunicare intre Kevin Nash si pescarii din romani, pentru care Nash are un profund respect.

In segmentul Hi-End al marfurilor, lucrurile se intampla un pic diferit fata de cum suntem obisnuiti si uneori e nevoie de unpic de timp pana cand situatia se aseaza. Strategiile de marketing difera de la o companie la alta, Trakker, Fox, Korda sau Free Spirit avand viziuni diferite si cel putin din cate am obeservat eu succesul se afla de partea celor care pun pret pe comunicare, iar magazinele din Romania au invatat si inca invata sa comunice eficient.

Romania este Campioana Mondiala, are pescari extraordinari si magazine a caror nivel de profesionalitate pune in umbra magazine europene cu renume si cred ca asta e un motiv real de mandrie. Vremurile in care "afara iarba e mai verde" incep sa apuna si piata intra pe fagasul normal chiar daca asta presupune anumite framantari de moment.

Impartasirea opiniilor in public e un drept platit in sange acum mai bine de 20 de ani si asta nu e putin lucru insa rezolvarea chestiunii in cauza e la indemana Magazinului si a Cumparatorului si sunt convins ca situatia se va solutiona intr-un mod profesional.
Legio - Patria Nostra !

Mircea_ Cojocaru
Mesaje: 115
Membru din: Mar Feb 05, 2013 6:48

Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de Mircea_ Cojocaru »

@ Stefan ,
Eu vreau sa fac un sondaj ( fara sa strang cu usa pe nimeni, de asta am rugat sa existe opinii si vis a vis de actiunea mea, ca sa ma pot modela pe viitor) sa vad opinia pietei, mie mi se pare anormal ca un magazin sa prefere sa returneze un produs si sa il puna pe client sa il cumpere din nou. E doar o lipsa de apreciere fata de timpul clientului (in timpul cat ma plimb la fancurier pot sa castig alti bani cu care sa cumpar alte produse destinate pescuitului). In cazul in care nu aveam dreptul sa returnez produsul intelegeam. Eu nu quantific acest gest in bani ci ca un gest care face o retragere de fonduri emotionale si de aceasta cer opinia celorlalti pentru a ma evalua si prin ochii celorlalti.

Multumesc tuturor celor care si-au exprimat opinia vis-a-vis de acest subiect si daca mai sunt si alte opinii ele sunt bine venite.


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Ultima oară modificat Mie Mar 13, 2013 15:21 de către Mircea_ Cojocaru, modificat de 2 ori în total.

Avatar utilizator
ionut72
pescar de competitie
Mesaje: 2784
Membru din: Mar Oct 09, 2012 15:52

Re: Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de ionut72 »

(ceea ce nu mi se pare corect, mai ales sa posteze mailurile aici).
Si de ce, ma rog, e "incorect" sa posteze mail-urile aici? Ba uite ca eu unul sunt de parere ca e extrem de corect faptul ca a postat schimbul de mail-uri dintre ei (si mai ales raspunsurile magazinului catre el) pentru ca eu, client al aceluiasi magazin, sa pot sa-mi fac o imagine si mai clara asupra magazinului. De exemplu, in acest caz, BIG Fish are, din partea mea, o bila alba, s-a comportat ireprosabil.

Pe de alta parte, sa presupunem ca BIG Fish i-ar fi dat un cu totul alt raspuns. Cu atat mai mult in acel caz, in ce ma priveste, ar fi de dorit sa se faca public acel raspuns! :wink:

Si nu in ultimul rand, orice client care se considera, subiectiv, nedreptatit de catre un magazin si nu ajunge la nici o intelegere cu magazinul respectiv are dreptul legitim de a face publica chestiunea si, mai mult, antireclama magazinului respectiv, oriunde i se permite ( si aici ma refer la mijloace de informare, audio, video, net etc.). Iar daca nu gaseste nicaieri un proprietar de mijloc mass-media dispus sa-i gazduiasca opinia, o poate face pe site-ul, blogul, la ziarul, televiziunea etc proprii.
Zilele petrecute la pescuit nu se scad din totalul zilelor vietii tale!

Avatar utilizator
ionut72
pescar de competitie
Mesaje: 2784
Membru din: Mar Oct 09, 2012 15:52

Re: Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de ionut72 »

Eu vreau sa fac un sondaj sa vd opinia pietei, mie mi se pare anormal
E bine sa ne ferim sa asociem domeniului economic caracterizari de genul "anormal". Iar "opinia pietei" se va vedea in cresterea, stagnarea sau scaderea vanzarilor magazinului respectiv. In nici un caz "opinia pietei" nu se afla prin sondaj/plebiscit (aceasta, de altfel, e si eroarea guvernarii prin referendum, da' asta-i alta discutie). Pen' ca, folosind metoda asta eminamente eronata, te poti foarte usor trezi ca ai o "cerere" imensa (dar doar la nivel declarativ, nesustenabila) de ... ferrari rosii : :D
Zilele petrecute la pescuit nu se scad din totalul zilelor vietii tale!

Mircea_ Cojocaru
Mesaje: 115
Membru din: Mar Feb 05, 2013 6:48

Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de Mircea_ Cojocaru »

Eu sunt de parere ca un asemenea sondaj ajuta enorm magazinele de profil inclusiv BF sa inteleaga modul in care cumparatorii ii percep si sa isi modeleze comportamentul asfel incat sa sustina aceasta pasiune comuna.


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Avatar utilizator
ionut72
pescar de competitie
Mesaje: 2784
Membru din: Mar Oct 09, 2012 15:52

Re: Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de ionut72 »

Mircea_ Cojocaru scrie:Eu sunt de parere ca un asemenea sondaj ajuta enorm magazinele de profil inclusiv BF sa inteleaga modul in care cumparatorii ii percep si sa isi modeleze comportamentul asfel incat sa sustina aceasta pasiune comuna.


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Ei bine, parerea ta e eronata 100%! In cazurile de genul asta sondajul va da niste rezultate (absolut irelevante) de genul X indivizi vor considera atitudinea si comportamentul magazinului in regula, in timp ce y o vor considera gresita (daca ceilalti useri vor avea disponibilitatea sa-si spuna parerea, ceea ce sustin eu va fi lesne de observat). Mai mult, comportamentul magazinului trebuie orientat/modelat intr-o singura directie: spre profit!
Zilele petrecute la pescuit nu se scad din totalul zilelor vietii tale!

Avatar utilizator
Albert
pescar de competitie
Mesaje: 2295
Membru din: Lun Aug 23, 2010 17:56
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti

Re: Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de Albert »

ionut72 scrie: Ba uite ca eu unul sunt de parere ca e extrem de corect faptul ca a postat schimbul de mail-uri dintre ei (si mai ales raspunsurile magazinului catre el) pentru ca eu,...
La ce limbaj si termeni arunci pe topicuri poate te interesezi ce caracter juridic/legal/de.bun.simt are corespondneta electronica.
E o magarie ce-a facut baiatul asta.Smiorcaiala de doi lei.Putea rezolva totul muuult mai elegant da' nah..valoarea mea, valoarea mea.Auz...ambasador..ma furaaaa..apoi o dai cu sondaj si alte balarii.Penibil.

alinteodor79
Mesaje: 263
Membru din: Lun Iul 20, 2009 9:58
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti

Re: Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de alinteodor79 »

ionut72 scrie:
Ei bine, parerea ta e eronata 100%! In cazurile de genul asta sondajul va da niste rezultate (absolut irelevante) de genul X indivizi vor considera atitudinea si comportamentul magazinului in regula, in timp ce y o vor considera gresita (daca ceilalti useri vor avea disponibilitatea sa-si spuna parerea, ceea ce sustin eu va fi lesne de observat). Mai mult, comportamentul magazinului trebuie orientat/modelat intr-o singura directie: spre profit!
Ai dreptate- directia e spre profit deoarece acesta e scopul unei societati comerciale, insa sunt mai multe directii prin care se paote ajunge acolo.
1. marje mici si vanzare consultativa- incercandu-se formarea unui portofoliu de clienti si fiedelizarea acestora, in acelasi timp incercand si atragerea de clienti noi. Se creeaza o legatura mai puternica intre ofertant(magazin) si client benefic pentru ambele parti.
2. marje mari si vanzare pe produs- aici accentul nu se pune pe clienti, ci pe vanzare. cu cat mai repede cu atat mai bine.
Acum daca ne referim la cazul acesta nu pot sa acuz magazinul(si nu sunt fan BF), deoarece e putin exagerata solicitarea clientului, insa daca ofertantul gandeste pe termen lung benefic era sa ajunga la o intelegere amiabila pentru a nu crea valuri. In general un client nemultumit starneste mai multe valuri decat unul multumit.
Daca nu gresesc la comenzi mai mari ei primesc si materiale promotionale, cateva pungi de bile in plus, etc. deci nu era greu sa compenseze cumva aceasta solicitare fara sa inregistreze pierderi.
Legat de directia aleasa de BF- vedeti promotia lansata de BF acum cu cel mai mic pret. Faceti o comparatie la pretul lor cu pretul afisat de TF la ultegra xtb, Okuma, gama select baits.

Avatar utilizator
DumiD
Pescar de competitie
Mesaje: 1650
Membru din: Joi Oct 21, 2010 1:52

Re: Strategie de marketing - Magazinul Big Fish

Mesaj de DumiD »

Despre ce se discuta aici ca tot nu inteleg....omul a luat un cort,probabil ultimul din stocul vechi. La reaprovizionare magazinul a obtinut un discount consistent,si nefiind hapsani dupa profit au inteles sa ieftineasca la randul lor produsul. Mai mult,cortul achizitionat fiind in perioada de retur nu au comentat la aluzia ca acesta va fi returnar. Restul sunt povesti,daca vreti targuiala va recomand orice bazar sau niro. Trebuia ca BF sa mearga pe burta si sa faca profit mai mare ca sa nu mai aveti ce sondaje sa faceti...pffff...

senzor planet
Încuiat

Înapoi la “ARHIVA FORUM”