Las-o asa ca e mai bine asa: incerci sa vinzi castraveti gradinarului! Mai multe n-am sa spun ... ca as prapadi orzul pe gaste!La ce limbaj si termeni arunci pe topicuri poate te interesezi ce caracter juridic/legal/de.bun.simt are corespondneta electronica.

Nu, nu putea rezolva, dupa cum se observa (cu conditia sa citesti raspunsul magazinului, raspuns care a fost foarte clar), decat conform legislatiei: adica sa returneze produsul! Ca solutia (singura) e "eleganta" sau nu, n-are nici o relevanta. Repet, in acest caz, in opinia mea, BF a reactionat ireprosabil. Ceea ce a fost adus la cunostinta publicului prin initierea acestui topic si publicarea schimbului de mail-uri. Lucru care, repet, pentru mine, client/potential client al BF, e benefic.Putea rezolva totul muuult mai elegant
Cu alte cuvinte, reactia lui, pe de-o parte, mi-a adus mie o informatie in plus despre BF si, pe de alta parte, mi-a dezvaluit o frantura de informatie in plus despre el insusi ca posibil (sau, ma rog, fost posibil) partener intr-un schimb (bani contra scule de pescuit, sa zicem). Ceea ce, iarasi, se traduce intr-un plus pentru mine
