Returnarea produselor

Aici putem discuta sau dezbate orice legat de pescuit.

Moderatori: Alin Galbenu, mariosilaghi, Bogdan Zaharia, odoctee

Avatar utilizator
ionut72
pescar de competitie
Mesaje: 2784
Membru din: Mar Oct 09, 2012 15:52

Re: Returnarea produselor

Mesaj de ionut72 »

ovideli scrie:
ionut72 scrie: fizic, vezi produsul, il cumperi, dar, constati mai tarziu, ca nu e e ceea ce voiai tu. Nu-l poti returna fara justificari.
Daca-l vezi fizic si-l cumperi din magazin legislatia nu-ti permite sa-l returnezi, sau vrei sa spui ca-l vezi fizic dar il cumperi on line ca sa ai posibilitatea sa-l returnezi in 14zile (pai atunci la ce-l mai cumperi?, ca nu inteleg, inseamna ca ai probleme la mansarda)
Te invit la mine in magazine, ca sa vezi cati clienti "cu probleme la mansarda" imi calca pragul zilnic! :)

Da, chestia asta a devenit o moda (mai ales in vestul Europei)! Si nu, n-au nici o problema la mansarda, stiu perfect ce fac, speculeaza legislatia care le-a dat posibilitatea sa foloseasca produsele fara sa plateasca.
Zilele petrecute la pescuit nu se scad din totalul zilelor vietii tale!

ovideli
Mesaje: 677
Membru din: Mie Iul 07, 2010 10:26
Puncte: 0
Localitate: targu jiu
Contact:

Re: Returnarea produselor

Mesaj de ovideli »

ionut72 scrie:Da, chestia asta a devenit o moda (mai ales in vestul Europei)! Si nu, n-au nici o problema la mansarda, stiu perfect ce fac, speculeaza legislatia care le-a dat posibilitatea sa foloseasca produsele fara sa plateasca.
Deci, sa inteleg mai bine, d.p.d.v al magazinului cumparatorii sunt impartiti in 3 categorii, prima categorie care respecta sa zicem legislatia si celelalte doua categorii sau impartit in smintiti si in misei.
Bun, cum procedeaza magazinele cu ultimele doua categorii ca sa nu-i afecteze pe primii, ma refer la conditiile puse la rubrica politici de retur.
"Toţi suntem genii. Dar dacă judeci un peşte după abilitatea sa de a se căţăra în copac, el va trăi toată viaţa cu impresia că e un prost." - Albert Einstein

Avatar utilizator
ionut72
pescar de competitie
Mesaje: 2784
Membru din: Mar Oct 09, 2012 15:52

Re: Returnarea produselor

Mesaj de ionut72 »

ovideli scrie:
ionut72 scrie:Da, chestia asta a devenit o moda (mai ales in vestul Europei)! Si nu, n-au nici o problema la mansarda, stiu perfect ce fac, speculeaza legislatia care le-a dat posibilitatea sa foloseasca produsele fara sa plateasca.
Bun, cum procedeaza magazinele cu ultimele doua categorii ca sa nu-i afecteze pe primii, ma refer la conditiile puse la rubrica politici de retur.
Pai, raspunsul ti l-ai dat singur. Reciteste conditiile de retur de la Big Fish, de exemplu. Orice om de buna-credinta la va accepta. Ceilalti, vor dori sa returneze o punga de boilies dupa ce i-au rupt ambalajul!
Zilele petrecute la pescuit nu se scad din totalul zilelor vietii tale!

Dan Mitranescu
Veteran
Mesaje: 6808
Membru din: Sâm Dec 15, 2007 17:48
Puncte: 0
Localitate: bucuresti

Re: Returnarea produselor

Mesaj de Dan Mitranescu »

ionut72 scrie: Dane, vorbim discutii. Legea a fost data tocmai ca sa n-o mai lungim (te-am citat). Arata-mi tu mie magazinul ala care-si permite (d.p.d.v. al imaginii, nu ma refer la partea financiara) sa dea in judecata un client pentru abuz de drept, care e si cvasi-imposibil de dovedit. Ce "abuz de drept", cand legislatia specifica, clar, posibilitatea returului fara motiv si, mai grav, fara sa precizeze conditiile in care se poate face acest retur.

Reciteste , cu atentie, postarile lui Ovideli, si ai sa vezi cam cum vede el returul. Da, am cumparat mulineta X, am folosit-o 5 zile si vreau s-o inapoiez- A, cutia mulinetei s-a rupt, ca a plouat pe ea, dar legislatia nu spune nimic despre chestia asta, sunteti obligati s-o primiti si cu ambalajul deteriorat. Daca nu, ANPC-ul va va face o vizita!

Am ceva bun pentru stucile alea : :wink:
https://danmitranescu.ro/lansete-spinni ... -maxx.html

Mersi mult, am recomandat-o (si am si vandut-o), la randu-mi, dar nu e ce vreau :D
emag, cel, ... poate si altii , care dupa ce baietasii ce se ocupau cu "mineritul" comandau cele mai performante placi video ... si le returnau dupa 14 zile . Acum stau cuminti. Nu le mai trebuie smecherie.
Multi le inghit, dar si daca se depaseste un anumit nivel, exista solutii.
Eu unul nu cred ca face cineva treaba asta cu intentie. Nici macar 1% din cazuri nu cred ca isi bat capul cu asa ceva.

Suma micilor magarii facute de magazine in descrierea produselor, acceptate cu dezamagire de catre clienti, este infinit mai mica decat suma deranjului din magazine, legat de retururi. Deci sufera mai mult clientii decat magazinele. Daca mai pun ca din aceste contracte la distanta magazinele castiga bani, iar clientii stima, parca inclin si mai mult balanta in favoarea clientilor.

Eu alta problema am ( de data asta ca magazin online ). Cu femeile. :D
Pe cuvant daca nu jumatate din coletele trimise catre sexul frumos, se incheie cu telefoane de lamuriri asupra produselor. Totusi nu am avut niciun retur din partea doamnelor, indiferent cata tavaleala am primit, ... "pentru ca nu am pus instructiuni de introducere a bateriilor in avertizori" :( ( ca exemplu din multe altele similare :D ).

eugen dragnea
pescar de competitie
Mesaje: 1090
Membru din: Lun Ian 30, 2012 21:58

Re: Returnarea produselor

Mesaj de eugen dragnea »

Toata treaba sta tot pe raportul pierdere/castig,si anume,ce castig eu ca magazin daca am o politica de retur foarte permisiva? pai imi cresc vanzarile cu cel putin 5-10%! si ce pierd? pai retur fac cam 1% din clienti si pana la urma pot sa dau produsul desigilat cu 25%-30% reducere (se vinde mai repede ca cel sigilat,chiar am auzit de un vanzator din alt domeniu care atunci cand avea nevoie urgent de cash desigila diverse produse care se vindeau foarte greu si le baga la super promotie).
Dacă vreodată voi ţine capul jos, o voi face doar ca să-mi admir pantofii.

Avatar utilizator
gabi1
Veteran
Mesaje: 4787
Membru din: Joi Sep 16, 2010 19:23
Puncte: 0
Localitate: Gura Oborului

Re: Returnarea produselor

Mesaj de gabi1 »

eugen dragnea scrie:Toata treaba sta tot pe raportul pierdere/castig,si anume,ce castig eu ca magazin daca am o politica de retur foarte permisiva? pai imi cresc vanzarile cu cel putin 5-10%! si ce pierd? pai retur fac cam 1% din clienti si pana la urma pot sa dau produsul desigilat cu 25%-30% reducere (se vinde mai repede ca cel sigilat,chiar am auzit de un vanzator din alt domeniu care atunci cand avea nevoie urgent de cash desigila diverse produse care se vindeau foarte greu si le baga la super promotie).
Tu eşti genul de tânăr care are acces facil la ştiri, este tot timpul bine informat şi, evident că ai o uşurinţă genetică de a filtra informaţiile. :D
Felicitări!
"Azi oamenii cunosc preţul fiecărui obiect si valoarea nici unuia."
"Nu refuza ajutorul imbecililor; pentru a rămâne sus iți trebuie unanimitate". :-)

Avatar utilizator
kelu84
Mesaje: 371
Membru din: Dum Apr 08, 2012 9:12
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Returnarea produselor

Mesaj de kelu84 »

La noi mai este si o problema referitoare la gena noastra de"combinatori". Nu avem mentalitatea altor societati de a nu ne trage in piept si de a ne respecta in orice privinta inclusiv in relatia client- comerciant.

Avatar utilizator
Sionut
Mesaje: 963
Membru din: Joi Dec 11, 2008 22:15
Puncte: 0
Localitate: Popesti

Re: Returnarea produselor

Mesaj de Sionut »

eugen dragnea scrie:chiar am auzit de un vanzator din alt domeniu care atunci cand avea nevoie urgent de cash desigila diverse produse care se vindeau foarte greu si le baga la super promotie).
Nu putea sa-l bage direct la super-promotie ? De ce se mai obosea sa-l desigileze ?
CS APS

Avatar utilizator
nit_matias
Pescar de competitie
Mesaje: 938
Membru din: Lun Sep 12, 2011 15:40
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti

Re: Returnarea produselor

Mesaj de nit_matias »

Sionut scrie:
eugen dragnea scrie:chiar am auzit de un vanzator din alt domeniu care atunci cand avea nevoie urgent de cash desigila diverse produse care se vindeau foarte greu si le baga la super promotie).
Nu putea sa-l bage direct la super-promotie ? De ce se mai obosea sa-l desigileze ?
Conform legislatiei actuale, pentru a putea vinde un produs sub costurile tale trebuie sa fie deteriorat sau sa aibe anumite probleme de care clientul e informat cu anticipatie.
Niteanu Matei
http://mateiniteanu.blogspot.ro/
PB:20.3

Dan Mitranescu
Veteran
Mesaje: 6808
Membru din: Sâm Dec 15, 2007 17:48
Puncte: 0
Localitate: bucuresti

Re: Returnarea produselor

Mesaj de Dan Mitranescu »

nit_matias scrie:
Sionut scrie:
eugen dragnea scrie:chiar am auzit de un vanzator din alt domeniu care atunci cand avea nevoie urgent de cash desigila diverse produse care se vindeau foarte greu si le baga la super promotie).
Nu putea sa-l bage direct la super-promotie ? De ce se mai obosea sa-l desigileze ?
Conform legislatiei actuale, pentru a putea vinde un produs sub costurile tale trebuie sa fie deteriorat sau sa aibe anumite probleme de care clientul e informat cu anticipatie.
Poate in "legislatia" cartelurilor formate in jurul brandurilor, ca in alta legislatie nu exista asa ceva. :wink:

senzor planet
Scrie răspuns

Înapoi la “Discutii Generale despre Pescuit”