Moderator: gor965
Nimic. Doar să vină!bogdanpesc scrie:Sa discute! ...ce ?
sau mai schimbat lucrurile, dom' profesor...nu mai exista uceniciandrei vladeanu scrie:hai sa revenim.
Vidanjorul are un ucenic. Intr-o zi, se duc la o interventie: rahatul colcaia intr-un canal. Maestrul isi pune salopeta pe el, se scufunda in rahat pana peste cap. "Ucenic, da-mi cheia de 16!" Ucenicul ii da cheia, maestrul vidanjor incepe sa dea la cheie. Nimic. "Ucenic, cheia franceza!" Ii da cheia franceza... invarte acolo vidanjorul iar cacatul incepe sa se scurga printr-un mare vartej. Obosit si plin de rahat, vidanjorul iese din canal si, uitandu-se la ucenic ii spune: "Invata, ba, odata meserie, ca o sa cari sculele alea toata viata!"cornelserbu scrie:valerica, am si eu o intrebare legata de ce te framanta...unde-s dom'le tinerii acum cand e cea mai mare nevoie de ei ???
...dar nici "meseriashi"...tinericornelserbu scrie:...nu mai exista ucenici
Aici ai dreptate Cornele , toti sunt profesori ....cornelserbu scrie:sau mai schimbat lucrurile, dom' profesor...nu mai exista uceniciandrei vladeanu scrie:hai sa revenim.
Vidanjorul are un ucenic. Intr-o zi, se duc la o interventie: rahatul colcaia intr-un canal. Maestrul isi pune salopeta pe el, se scufunda in rahat pana peste cap. "Ucenic, da-mi cheia de 16!" Ucenicul ii da cheia, maestrul vidanjor incepe sa dea la cheie. Nimic. "Ucenic, cheia franceza!" Ii da cheia franceza... invarte acolo vidanjorul iar cacatul incepe sa se scurga printr-un mare vartej. Obosit si plin de rahat, vidanjorul iese din canal si, uitandu-se la ucenic ii spune: "Invata, ba, odata meserie, ca o sa cari sculele alea toata viata!"cornelserbu scrie:valerica, am si eu o intrebare legata de ce te framanta...unde-s dom'le tinerii acum cand e cea mai mare nevoie de ei ???
Aici ai dreptate Cornele , toti sunt profesori ....Val scrie:sau mai schimbat lucrurile, dom' profesor...nu mai exista ucenici