Vladut Mateianu scrie:osc1or scrie:
Producatorul/distribuitorul trebuie sa vina in intampinare, sa participe la un targ unde vor intra cateva mii de pescari, sa isi expuna si sa isi promoveze produsele prin showroom, prin workshop-uri, prin jocuri interactive etc. astfel incat sa ii convinga pe potentialii clienti sa le devina clienti.
.
De ce sa investeasca bani intr-o piata in care pescarul de rand isi face probleme ca "pierde" 10 lei la intrare ? Ce "potential" client este ala ?

Eu nu imi fac probleme ca pierd 10 lei pe taxa. As plati taxa si mai mare daca as avea pentru ce sa o platesc. Eu nu vad motivul pentru care eu, un client oarecare, sa vin la targ.
Am spus si mai sus, nu m-ar deranja daca ar costa parcarea 10 lei/h in fata targului. Asta ar fi un motiv bun pentru a plati cei 10 lei...........
Tecsi si Navis, replicile voastre sunt mult mai "superb(e)" respectiv "absolut superb(e)" decat ce a spus Vladut.