
Moderatori: Alin Galbenu, mariosilaghi, Bogdan Zaharia, odoctee
Problemele produselor apar de cand posesorii sunt influentati sa le achizitioneze .pescarusull scrie:Problemele aparute la diverse mulinete sunt de real interes pentru multe persoane.
Asta ar trebui discutat aici nu problema clonelor. Sau care brand e mai tare.
Asa cum zice gabi1 "Se vor produce si echipamente low sau middle entry dar și exclusiviste." iar fiecare cumpara ce-i place si ce-si permite. Oricum cred ca afinitatea pentru un anume brand trece in proportie de 95% prin buzunar.
pescarusull scrie: Asa cum zice gabi1...
frumos in sfarsit ceva care sunt de acord cu tine:))gabi1 scrie:E loc sub soare pentru toți.
Provocările acestei industrii sunt probabil provocările oricărei alte industrii.Unii se adaptează alții nu.Consumul are și el anumite limite care se pare că au fost atinse și chiar depășite.Cum ar fi ca de mâine toată lumea să își poată permite Century (denumirea este folosită numai cu titlu de exemplu și poate fi înlocuita cu orice altă marcă la fel de exclusivistă)? Cum ar fi ca posesorii actuali de Century, să se trezească cu alți posesori de astfel de produse exclusiviste la cumpărături la aprozar (comparația este puțin forțată dar sper să se înțeleagă scopul).Cei care achiziționează echipamente (fie că este primul, fie că mai are câteva acasă, ) sunt destul de variați ca și cerere față de piață: avem persoane care se mulțumesc cu un echipament (indiferent de marca), cei care isi doresc echipamente in functie de ocazie (mă refer aici la genul low sau middle entry) sau cei care consideră ca un echipament scump (nu neapărat cel mai avansat d.p.d.v tehnologic/estetic etc) îi face să arate celor din jur statutul lor social (adevarat sau fals - luăm un echipament scump ca să vadă lumea ce bine o ducem) și cred ca mai sunt câteva categorii; a, să nu îi uităm și pe cei care cumpară falsuri - și aceasta este o piață care rupe bucați bune din cea în care joacă cei care produc cinstit. Câti din cei de mai sus sunt interesați de ceea ce se află in spatele etichetei cu ''brandul'' - 5%, 15% sau mai mulți?
Cați din cei care au echipament high end, stiu ce se gaseste în spatele etichetei, sau îi interesează numai ca lumea sa vadă ce scrie pe etichetă?
Suntem atât de diferiți atât în ceea ce privește caracterele, obiceiurile etc.
Ori, industria trebuie să se adapteze unor astfel de consumatori.
Se vor produce si echipamente low sau middle entry dar și exclusiviste.
Se vor cumpăra din toate aceste categorii.
Hai, lăsați la dracu' resentimentele.![]()
Pe bune? Nu mă așteptam, m-ai emoționat până la lacrimi.SEPY31 scrie:frumos in sfarsit ceva care sunt de acord cu tine:))gabi1 scrie:E loc sub soare pentru toți.
Provocările acestei industrii sunt probabil provocările oricărei alte industrii.Unii se adaptează alții nu.Consumul are și el anumite limite care se pare că au fost atinse și chiar depășite.Cum ar fi ca de mâine toată lumea să își poată permite Century (denumirea este folosită numai cu titlu de exemplu și poate fi înlocuita cu orice altă marcă la fel de exclusivistă)? Cum ar fi ca posesorii actuali de Century, să se trezească cu alți posesori de astfel de produse exclusiviste la cumpărături la aprozar (comparația este puțin forțată dar sper să se înțeleagă scopul).Cei care achiziționează echipamente (fie că este primul, fie că mai are câteva acasă, ) sunt destul de variați ca și cerere față de piață: avem persoane care se mulțumesc cu un echipament (indiferent de marca), cei care isi doresc echipamente in functie de ocazie (mă refer aici la genul low sau middle entry) sau cei care consideră ca un echipament scump (nu neapărat cel mai avansat d.p.d.v tehnologic/estetic etc) îi face să arate celor din jur statutul lor social (adevarat sau fals - luăm un echipament scump ca să vadă lumea ce bine o ducem) și cred ca mai sunt câteva categorii; a, să nu îi uităm și pe cei care cumpară falsuri - și aceasta este o piață care rupe bucați bune din cea în care joacă cei care produc cinstit. Câti din cei de mai sus sunt interesați de ceea ce se află in spatele etichetei cu ''brandul'' - 5%, 15% sau mai mulți?
Cați din cei care au echipament high end, stiu ce se gaseste în spatele etichetei, sau îi interesează numai ca lumea sa vadă ce scrie pe etichetă?
Suntem atât de diferiți atât în ceea ce privește caracterele, obiceiurile etc.
Ori, industria trebuie să se adapteze unor astfel de consumatori.
Se vor produce si echipamente low sau middle entry dar și exclusiviste.
Se vor cumpăra din toate aceste categorii.
Hai, lăsați la dracu' resentimentele.![]()
Dute bah de te impusca.gabi1 scrie:pescarusull scrie: Asa cum zice gabi1...
Mulțumesc, ai din partea mea un bilet de favoare semnat în alb.
pescarusull scrie: Dute bah de te impusca.