Obiectivul meu ar fi cam 140-150m cu montura
Moderatori: Alin Galbenu, Bogdan Zaharia, odoctee
Înclin să cred că mai repede le vei rupe decât să arunci 150m cu montură.Ovidiu Bunea scrie:Ideea e ca am un set de xs1, cumparat de curand si n-am reusit inca sa ies la teste pe pamant. Si deja intrasem in fibrilatii in urma postarilorObiectivul meu ar fi cam 140-150m cu montura

@gabi1, Explica-mi te rog, ca sunt incepatorgabi1 scrie:Înclin să cred că mai repede le vei rupe decât să arunci 150m cu montură.Ovidiu Bunea scrie:Ideea e ca am un set de xs1, cumparat de curand si n-am reusit inca sa ies la teste pe pamant. Si deja intrasem in fibrilatii in urma postarilorObiectivul meu ar fi cam 140-150m cu montura

. Acolo erau sigur 150+ metri
. Acolo erau sigur 150+ metri 
Levi nu are XS1, are Beastmaster.Ovidiu Bunea scrie:@gabi1, Explica-mi te rog, ca sunt incepatorgabi1 scrie:Înclin să cred că mai repede le vei rupe decât să arunci 150m cu montură.Ovidiu Bunea scrie:Ideea e ca am un set de xs1, cumparat de curand si n-am reusit inca sa ies la teste pe pamant. Si deja intrasem in fibrilatii in urma postarilorObiectivul meu ar fi cam 140-150m cu montura

Florin, cand am participat anul asta in cadrul Carpbook(pe Hermes), langa mine era Levy si prindea malul opus fara probleme, chiar si cu plumb cu pasta. Acolo erau sigur 150+ metri
Cea mai ok e mana care le arunca... Lanseta, oricare ar fi ea, nu pleaca de capul ei in lanseu!Ovidiu Bunea scrie:E mai ok pe casting Beastmaster vs xs1 ?
Mie XS1 mi se pare cam moale.Ovidiu Bunea scrie:E mai ok pe casting Beastmaster vs xs1 ?
cine a mai rupt un xs1 cu montura si aruncare corecta?gabi1 scrie:Înclin să cred că mai repede le vei rupe decât să arunci 150m cu montură.Ovidiu Bunea scrie:Ideea e ca am un set de xs1, cumparat de curand si n-am reusit inca sa ies la teste pe pamant. Si deja intrasem in fibrilatii in urma postarilorObiectivul meu ar fi cam 140-150m cu montura

....