
Moderatori: Alin Galbenu, mariosilaghi, Bogdan Zaharia, odoctee
Exista un alt act normativ (norme metodologice, sau altceva) care sa spuna pt ce produse se aplica retragerea dintr-un contract la distanta?Bogdan Timis scrie:Cred ca depinde foarte mult si de produsele pe care vrei sa le returnezi, dar mi se pare normal sa poti returna o mulineta sau lanseta daca nu esti multumit de ea.
dar la mincioguri, corturi, paturi samd nu e normal.
Eu cred ca ar fi normal sa poti returna si cele enumerate de tine atata timp cat nu le-ai folosit, au etichetele intacte, nu au urme de nici un fel.Bogdan Timis scrie:Cred ca depinde foarte mult si de produsele pe care vrei sa le returnezi, dar mi se pare normal sa poti returna o mulineta sau lanseta daca nu esti multumit de ea.
dar la mincioguri, corturi, paturi samd nu e normal.
Intrebarea din prima postare era daca se accepta de catre magazin (profesionisti, cum zice legea) toate produsele comandate la distanta (ma refer aici si la cele la care e posibil sa se distruga abalajul, altfel nu poti sa-ti dai seama daca marfa corespunde cu ce ai vrut sa cumperi).Dan Mitranescu scrie:Dar sa vedeti cand se face plata cu cardul in rate si se returneaza produsul cerand banii cash.![]()
O mai incearca lumea ...![]()
Eu am returul acesta specificat pe site. Plus ca l-am marit ca numar de zile in in toate cazurile in care am fost solicitat ( cazuri care au fost la randul lot toate de bun simt ), iar restituirea banilor o fac pe loc ( nu lungind plata pana la termenul legal de 30 zile ).
Anul trecut am avut un singur retur de produse.
Ori clientii mei stiu ce cumpara, ori marfa intrece asteptarile intotdeauna.
Traba cu rola se incadreaza la garantia dee conformitate, mai bine decat la returul in 14 zile.ovideli scrie:Intrebarea din prima postare era daca se accepta de catre magazin (profesionisti, cum zice legea) toate produsele comandate la distanta (ma refer aici si la cele la care e posibil sa se distruga abalajul, altfel nu poti sa-ti dai seama daca marfa corespunde cu ce ai vrut sa cumperi).Dan Mitranescu scrie:Dar sa vedeti cand se face plata cu cardul in rate si se returneaza produsul cerand banii cash.![]()
O mai incearca lumea ...![]()
Eu am returul acesta specificat pe site. Plus ca l-am marit ca numar de zile in in toate cazurile in care am fost solicitat ( cazuri care au fost la randul lot toate de bun simt ), iar restituirea banilor o fac pe loc ( nu lungind plata pana la termenul legal de 30 zile ).
Anul trecut am avut un singur retur de produse.
Ori clientii mei stiu ce cumpara, ori marfa intrece asteptarile intotdeauna.
Dau un exemplu, sa spunem ca se cumpara on line o rola de fir de 1000m, iti ajunge rola acasa si constati ca firul se rupe la nod, indiferent ce nod ai face tragi un pic mai tare de el sa-l stringi si nu rezista, iti cam dai seama ca rola e veche stata pe raft nu stiu citi ani si firul e copt, vrei sa faci retur si cind citesti politica de retur de pe Claumar constati ca nu poti, pt ca magazinul ti-a pus citeva conditii de retur la care nu te incadrezi. Este corect, se respecta legea in cazul acesta?
Rog sa nu inteleaga Claumar, Big fish sau alt magazin ca am ceva cu respectivi, n-am absolut nicio problema cu nici un magazin de pescuit.
Bravo, asta era ideea, ca unele magazine nu accepta toate produsele la retur, intreb, de ce? Cam care ar fi acele produse pt care nu se aplica OG34/2014? Le putem dezbate aici?Dan Mitranescu scrie:Produsele de pescuit se pot returna in marea lor majoritate si eu chiar insist pe treaba asta, spunand cu toata sinceritatea ca cine nu se impaca cu un produs sa il aduca inapoi, deoarece este un domeniu in care confortul psihic este important si imi doresc sa pot da aceasta liniste clientilor mei.