Moderatori: Alin Galbenu, mariosilaghi, Bogdan Zaharia, odoctee
Pai nu putea pentru ca lasa impresia ca ar fi ceva in neregula cu produsul daca-l vindea prea ieftin si primul lucru care-ti vine in minte este ca ar putea fi un produs contrafacutSionut scrie:Nu putea sa-l bage direct la super-promotie ? De ce se mai obosea sa-l desigileze ?eugen dragnea scrie:chiar am auzit de un vanzator din alt domeniu care atunci cand avea nevoie urgent de cash desigila diverse produse care se vindeau foarte greu si le baga la super promotie).
Nu magazinele online fac magarii in descrierea produselor. De regula, aceste descrieri sunt copiate, ad litteram, de pe siteurile producatorilor. Sau sunt primite de la importatori (care, la randu-le, le primesc de la producatori).Dan Mitranescu scrie: Suma micilor magarii facute de magazine in descrierea produselor,
Ce inseamna, domnule, sa cresti cu impresia eronata ca pretul mare reflecta, neaparat, calitatea sau conformitatea produselor!eugen dragnea scrie:Pai nu putea pentru ca lasa impresia ca ar fi ceva in neregula cu produsul daca-l vindea prea ieftin si primul lucru care-ti vine in minte este ca ar putea fi un produs contrafacutSionut scrie:Nu putea sa-l bage direct la super-promotie ? De ce se mai obosea sa-l desigileze ?eugen dragnea scrie:chiar am auzit de un vanzator din alt domeniu care atunci cand avea nevoie urgent de cash desigila diverse produse care se vindeau foarte greu si le baga la super promotie).
Pai daca cresc vinzarile din cauza politicii de retur "foarte permisiva" de ce nu adopta toate magazinele aceasta politica? Din ce spui tu, eu ca simplu cumparator, deduc ca unele magazine au marfa de calitate beton si pot adopta orice politica "permisiva" iar celelalte vind marfa de "doi lei" si incearca sa puna tot felul de conditii la politicile de retur astfel incit cumparatorii sa nu poata trimite marfa retur (retur fac cam 1% din clienti) .eugen dragnea scrie:Toata treaba sta tot pe raportul pierdere/castig,si anume,ce castig eu ca magazin daca am o politica de retur foarte permisiva? pai imi cresc vanzarile cu cel putin 5-10%! si ce pierd? pai retur fac cam 1% din clienti si pana la urma pot sa dau produsul desigilat cu 25%-30% reducere
Pentru ca nu toti gandesc in perspectiva...ovideli scrie: Pai daca cresc vinzarile din cauza politicii de retur "foarte permisiva" de ce nu adopta toate magazinele aceasta politica? Din ce spui tu, eu ca simplu cumparator, deduc ca unele magazine au marfa de calitate beton si pot adopta orice politica "permisiva" iar celelalte vind marfa de "doi lei" si incearca sa puna tot felul de conditii la politicile de retur astfel incit cumparatorii sa nu poata trimite marfa retur (retur fac cam 1% din clienti) .